Subject: Mnt nr 21129 km 29,40 - 29,75 kergliiklustee ja ristumiskohad
From: Andri Põrk <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Jul 2025 18:00:26 +0300

Tere

Koostame Saaremaa Vallavalitsuse tellimusel projekti „Leisi aleviku
kergliiklustee rajamine III etapp“ (Tehniline kirjeldus manuses). Enamuses
lõigus koostame ehitusloaga põhiprojekti põhjal tööprojekti (OÜ TEEDE
INSENERID töö nr 0108; ehitusluba nr 2212271-17250), asukohaskeemid
manuses. Kuid vastavalt lähteülesandele projekteerime ka täiendavat
kergliiklustee lõiku riigitee nr 21129 äärde km 29,40 - 29,75, mille kohta
varasem projektlahendus puudub. Oleme koostanud selle kergliiklustee lõigu
kohta eskiisi (230525_PP_TL-4-200_Asendiplaan-4-201) ning lisanud sellele
ka kinnistute juurdepääsud, mis on vajalik koos kergliiklusteega rajada.
Mahasõitudest kaks oleksid täiesti uued (Kuusiku ja Rehe kinnistutele),
aks oleks olemasolevate ametlike mahasõitude ümberehitused (Miku ja
Karjalasma metskond 40) ning üks oleks olemasoleva registrist puuduva
mahasõidu ümberehitus (Metsapõllu).

Saaremaa Vallavalitsuse soovil teeme ka ettepaneku nihutada asula
liiklusmärk ametlikule asula piirile Rehe ja Karjalasma metskond 40
piiril. See tähendaks, et projekteeritav kergliiklustee ja mahasõidud
jääksid valdavalt asula territooriumile ja 50km/h piirkiirusega alale.

Soovime Transpordiameti seisukohta projekteeritud eskiisile ja
ettepanekutele ning vajadusel ristumiskohtade ehitamise nõudeid.

Andri Põrk | Projektijuht | Klotoid OÜ| Tehnika tn 20, 93815 Kuressaare |
<http://www.klotoid.ee/> http://www.klotoid.ee/

Mobile +372 5257248 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]